Pytania i odpowiedzi

Wybierz odpowiedni styropian wykorzystując konfigurator na stronie głównej a później kalkulator na stronie produktu. Wystarczy wskazać interesującą cię grubość i rodzaj płyt (frezowane lub gładkie) a kalkulator automatycznie wyliczy wymaganą liczbę paczek i poda cenę za metr sześcienny, kwadratowy lub paczkę. Dodaj produkt do koszyka, uzupełnij dane do zamówienia i złóż je klikając Kup (dostawa w cenie). Po chwili oddzwonimy potwierdzając przyjęcie zamówienia i prześlemy na Twój e-mail fakturę pro-forma wraz z informacjami o płatności.

Zamówienia poniżej minimum logistycznego, zamówienia produktów różnych producentów lub zamówienia z indywidualnymi warunkami dostawy są weryfikowane przez sprzedawcę. Dodaj produkty do koszyka i wejdź do niego. Kliknij w link w komunikacie nad listą produktów by wysłać zapytanie. Po chwili skontaktujemy się z Tobą by potwierdzić możliwość i warunki realizacji zamówienia oraz ewentualną cenę dostawy. Po zaakceptowaniu warunków realizacji zamówienia otrzymasz na adres e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia oraz fakturę pro-forma wraz z informacjami o płatności.

Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu zamówienia przez sprzedawcę, otrzymasz drogą mailową fakturę pro-forma wraz z danymi do przelewu. Zamówienie opłacasz w całości, podając w tytule przelewu numer zamówienia.

Numer do przelewów:
PKO Bank Polski
26 1020 2528 0000 0602 0574 0339


Aby przyspieszyć realizację zamówienia prześlij na adres biuro@styroneo.pl potwierdzenie dokonania transakcji.

Zamówienie możesz również opłacić za pomocą bramki szybkich płatności internetowych BlueMedia. Pamiętaj, że wybrana metoda płatności powoduje doliczenie kosztu dokonania transakcji w wysokości 1% wartości zamówienia.

Zamówienia spełniające minimum logistyczne – w zależności od marki 15-30m3 styropianu jednego producenta (możliwe różne grubości i rodzaje) są dostarczane za darmo. Marki Izoline oraz Styropmin, można łączyć w celu osiągnięcia minimum logistycznego. Sprawdź minima logistyczne poszczególnych producentów.

Jeśli dojazd do posesji jest utrudniony lub niemożliwy (np. ze względu na brak utwardzonej drogi lub zbyt wąską ulicę) należy poinformować o tym dział obsługi klienta i zaznaczyć to przy składaniu zamówienia. Dostawa zostanie wówczas zrealizowana tzw. “solówką” lub ustalone zostaną jej indywidualne warunki a logistyka producenta określi przybliżony czas jej realizacji.

Co zrobić jeżeli Twoje zamówienie nie spełnia minimum logistycznego?

1. Upewnij się, że w koszyku znajdują się produkty jednej marki lub jednego producenta. Łącząc marki jednego producenta (np. Izoline i Styropmin) łatwiej osiągnąć minimum logistyczne. (Sprawdź minima logistyczne poszczególnych producentów i informacje o tym, które marki można łączyć w jednym zamówieniu).

2. Jeżeli w koszyku widzisz opcję wysłania zapytania, skorzystaj z niej. To łatwy i szybki sposób na upewnienie się czy istnieje możliwość realizacji zamówienia lub darmowej dostawy.

3. Zadzwoń pod numer infolinii +48 888 999 192, sprzedawca udzieli Ci wszelkich potrzebnych informacji.

Zamówienia realizowane są zwykle w czasie od 3 do 10 dni roboczych.

W przypadku dłuższego niż zwykle czasu dostawy, zostaną Państwo poinformowani o tym fakcie podczas składania zamówienia. Na dzień lub dwa dni przed datą planowanej dostawy skontaktuje się z Państwem dział logistyki producenta w celu potwierdzenia szczegółów dostawy.

Wybierając opcję darmowej dostawy, wyrażacie Państwo gotowość odbioru materiału we wskazanym przez logistykę terminie. 

Jesteś zobowiązany do zorganizowania rozładunku styropianu we własnym zakresie. Najsprawniej zrobić to w dwie osoby. 

Odbiór towaru kwitujesz na dokumencie WZ potwierdzając jego ilość, jakość oraz odnotowując wszelkie stwierdzone niezgodności.

Możesz skontaktować się z nami dzwoniąc na infolinię +48 888 999 192 w godzinach 9:00-17:00 lub pisząc na adres biuro@styroneo.pl.

Masz inne pytania? Zadzwoń do nas:

+48 888 999 192