Pytania i odpowiedzi
Składanie zamówienia
Najszybszym i najprostszym sposobem złożenia zamówienia jest dokonanie zakupu na stronie internetowej. Po wybraniu produktów i złożeniu zamówienia przez koszyk, na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie. Po zatwierdzeniu zamówienia przez sprzedawcę w kolejnym mailu otrzymasz do opłacenia fakturę pro-forma wraz z danymi do przelewu. Zamówienie opłacasz w całości, podając w tytule przelewu numer zamówienia.
Numer do przelewów:
PKO Bank Polski
26 1020 2528 0000 0602 0574 0339
Aby przyspieszyć realizację zamówienia prześlij na adres biuro@styroneo.pl potwierdzenie dokonania transakcji. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu lub zaksięgowaniu środków, rozpoczynamy realizację Twojego zamówienia.
Zamówienie możesz złożyć telefonicznie w Biurze Obsługi pod numerem +48 888 999 192. Wcześniej przygotuj wszystkie niezbędne informacje, w tym:
- Listę produktów i potrzebne ilości
- Imię i Nazwisko
- Adres zamawiającego
- Nr telefonu
- Adres e-mail
- Adres dostawy (jeśli inny niż płatności)
- NIP (jeżeli zamawiasz na firmę)
- Informacje dodatkowe, np.: utrudniony dojazd do posesji
Po złożeniu zamówienia otrzymasz mailem do opłacenia fakturę pro-forma wraz z danymi do przelewu. Zamówienie opłacasz w całości, podając w tytule przelewu numer zamówienia
Numer do przelewów:
PKO Bank Polski
26 1020 2528 0000 0602 0574 0339
Aby przyspieszyć realizację zamówienia prześlij na adres biuro@styroneo.pl potwierdzenie dokonania transakcji. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu lub zaksięgowaniu środków, rozpoczynamy realizację Twojego zamówienia.
Zamówienie możesz złożyć mailowo wysyłając szczegółowe informacje na adres biuro@styroneo.pl. Prześlij wszystkie niezbędne dane, w tym:
- Listę produktów wraz z potrzebnymi ilościami
- Imię i Nazwisko
- Adres zamawiającego
- Nr telefonu
- Adres e-mail
- Adres dostawy (jeśli inny niż płatności)
- NIP (jeżeli zamawiasz na firmę)
- Informacje dodatkowe, np.: utrudniony dojazd do posesji
Po potwierdzeniu zamówienia przez sprzedawcę otrzymasz mailem do opłacenia fakturę pro-forma wraz z danymi do przelewu. Zamówienie opłacasz w całości, podając w tytule przelewu numer zamówienia
Numer do przelewów:
PKO Bank Polski
26 1020 2528 0000 0602 0574 0339
Aby przyspieszyć realizację zamówienia prześlij na adres biuro@styroneo.pl potwierdzenie dokonania transakcji. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu lub zaksięgowaniu środków, rozpoczynamy realizację Twojego zamówienia.
Płatność
Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu zamówienia przez sprzedawcę, otrzymasz drogą mailową fakturę pro-forma wraz z danymi do przelewu. Zamówienie opłacasz w całości, podając w tytule przelewu numer zamówienia.
Numer do przelewów:
PKO Bank Polski
26 1020 2528 0000 0602 0574 0339
Aby przyspieszyć realizację zamówienia prześlij na adres biuro@styroneo.pl potwierdzenie dokonania transakcji.
Zamówienie możesz opłacić za pomocą bramki szybkich płatności internetowych Autopay. W bramce dostępne są najpopularniejsze formy płatności w tym Blik, przelewy internetowe z 32 polskich banków a nawet sprzedaż ratalna.
Przy składaniu zamówienia zaznacz opcję „Szybka płatność internetowa”. Opłata operatora to 1% wartości zamówienia.
Na stronie możliwy jest zakup ratalny. W tym celu przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję „Szybka płatność internetowa”. Po wciśnięciu przycisku „Zamawiam i płacę” należy w bramce płatniczej wybrać opcję ratalną i postępować zgodnie z instrukcjami. W przypadku przyznania kredytu i zaksięgowaniu środków na koncie, zamówienie trafia do realizacji. W przypadku otrzymania odmowy w procesie ratalnym zamówienie jest automatycznie anulowane. Proces ratalny przeprowadzany jest przez Bank niezależnie i bez uczestnictwa Sklepu.
Nie. Nie ma możliwości uiszczenia opłaty przy odbiorze. Zamówienia są realizowane wyłącznie po ich uprzednim całkowitym opłaceniu (przelewem tradycyjnym lub w bramce szybkich płatności). Kierowcy i kurierzy nie są uprawnieni do pobierania opłat ani przyjmowania gotówki.
Warunki darmowej dostawy
Zamówienia spełniające minimum logistyczne – w zależności od marki styropianu 15-30m3 jednego producenta (możliwe różne grubości i rodzaje) są dostarczane za darmo. Marki Izoline oraz Styropmin, można łączyć w celu osiągnięcia minimum logistycznego. Sprawdź minima logistyczne poszczególnych producentów.
Upewnij się, że w koszyku znajdują się produkty jednej marki lub jednego producenta. Łącząc marki jednego producenta (np. Izoline Lubau i Styropmin) łatwiej osiągnąć minimum logistyczne. (Sprawdź minima logistyczne poszczególnych producentów i informacje o tym, które marki można łączyć w jednym zamówieniu).
Możesz sprawdzić czy alternatywny produkt innego producenta nie spełnia minimum logistycznego. Przykładowo, styropian Swisspor można kupić za dopłatą już od od 5m3.
Dostawy i logistyka
Dostawy styropianu realizowane przez producenta/dostawcę następują w terminie przez niego deklarowanym tj. od 2 do 14 dni roboczych. Dostawa następuje wyłącznie w dni robocze (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) w godz. 8-14
Średni czas realizacji dostaw to 3 do 10 dni roboczych.
W przypadku dłuższego niż zwykle czasu dostawy, zostaną Państwo poinformowani o tym fakcie podczas składania zamówienia.
UWAGA: Wybierając opcję darmowej dostawy, wyrażacie Państwo gotowość odbioru materiału we wskazanym przez logistykę terminie. Nie ma możliwości wyboru daty realizacji dostawy. W przypadku braku możliwości odbioru dostawy w określonym terminie lub przedziale dat przez Klienta, należy uwzględnić taką informację przy składaniu zamówienia w polu “Informacje dodatkowe”. W przypadku nie przekazania powyższej informacji zmiana terminu dostawy po awizacji nie będzie możliwa bez obciążenia Klienta kosztami transportu.
Na dwa dni przed planowaną dostawą Klient otrzymuje informację o jej dacie, a dzień przed otrzymuje wiadomość z numerem telefonu do kierowcy, z którym musi ustalić szczegóły rozładunku.
Dostawa „Tandemem”
Transport jest realizowany za pomocą ciężarówki z przyczepą (tzw. Tandem) o dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej 24 tony. Tandem składa się z 9-metrowej solówki (ok. 160 opakowań) + 9-metrowej przyczepy (ok. 200 opakowań). Średni czas realizacji zamówień od 3 do 10 dni roboczych. Czas realizacji może być uzależniony od sezonu a także szybkości uzupełnienia pojazdu do ilości 360 opakowań w okolicy o promieniu około 80 km.
Dostawa „Solówką”
Opcja dostawy samochodem bez przyczepy, tj. pojazdem typu “solówka” o dopuszczalnej masie całkowitej 12 t. i długości 9 metrów (ok. 160 opakowań). Czas dostawy jest zależny od producenta i może być wydłużony. Dostawa “solówką” jest preferowaną opcją w przypadku utrudnionego dojazdu do posesji, ograniczeń tonażowych, wąskiej drogi, braku miejsca do nawracania lub innych utrudnień uniemożliwiających wykorzystanie ciężarówki z przyczepą.
Produkty chemii budowlanej, w tym: kleje, siatki, grunty i tynki dostarczane są samochodem z windą. Pozostałe akcesoria i elementy montażowe systemu ociepleń dostarczane są kilkoma osobnymi przesyłkami kurierskimi.
Miejsce rozładunku powinno być łatwo dostępne z drogi publicznej, utwardzone i wolne od przeszkód, np. drzew. Określenie bezpiecznego miejsca rozładunku należy do odpowiedzialności Klienta.
Jeśli dojazd do posesji jest utrudniony lub niemożliwy (np. ze względu na brak utwardzonej drogi, zbyt wąską ulicę lub brak miejsca do zawracania) należy poinformować o tym dział obsługi klienta i zaznaczyć to przy składaniu zamówienia. Dostawa zostanie wówczas zrealizowana tzw. „solówką” lub ustalone zostaną jej indywidualne warunki a logistyka producenta określi przybliżony czas realizacji.
W przypadku ograniczeń dotyczących nośności terenu, prosimy o przesłanie pozwolenia na wjazd lub wskazanie alternatywnego miejsca rozładunku.
Kierowca nie jest zobowiązany do wjeżdżania na teren posesji, ani pomocy przy rozładunku.
Podczas odbioru towaru należy sprawdzić ilość i stan towaru. Jesteś odpowiedzialny/a za dokładne sprawdzenie ilości oraz stanu towaru pod względem ewentualnych widocznych wad. W przypadku zauważenia niezgodności (zarówno pod względem stanu, ilości, jak i innych parametrów) w dostawie, prosimy o naniesienie adnotacji na dokumentach WZ (zarówno przez Klienta, jak i kierowcę) oraz kontakt z naszym Biurem Obsługi. Dokument WZ stanowi wyłączną podstawę do zgłoszenia ewentualnej reklamacji.
Gwarancja, reklamacje i zwroty
Tak. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Okres gwarancji dla Produktów jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu (faktura VAT).
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania należy dokonać telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@styroneo.pl. W wiadomości należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji.
W razie jakichkolwiek uwag związanych z produktem prosimy również o kontakt z naszym Biurem Obsługi pod numerem +48 888 999 192. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.
Kalkulatory
Jak wyliczyć liczbę paczek styropianu?
- Wejdź na stronę wybranego produktu, wybierz grubość płyt i frezowanie.
- W kalkulatorze poniżej podaj powierzchnię do ocieplenia.
- Kalkulator automatycznie wyliczy potrzebną liczbę paczek i poda cenę łączną.
Jak wyliczyć potrzebną ilość kleju, kołków, siatki i innych materiałów?
- Otwórz Kalkulator Systemów Ociepleń
- Wprowadź powierzchnię ocieplenia oraz pozostałe parametry.
- Kalkulator automatycznie wyliczy szacunkowe zapotrzebowanie na materiały i akcesoria.